Період публікації:

від

до

Категорія:

Інтерактивна підлога, кращі комп’ютерні програми та іграшки для розвитку – МОН оновило перелік засобів корекції у інклюзії

Опубліковано: П`ятниця, 27 вересня 2019 

min
max

Більше дидактичних матеріалів, комп’ютерні логопедичні тренажери та спеціальні іграшки – діти з особливими освітніми потребами (ООП) матимуть доступ до більшої кількості корекційних засобів. Відповідний наказ, яким МОН розширило перелік корекційних засобів для дітей з ОПП, опубліковано в Офіційному віснику України.

«Сьогодні, у 2019 році, ми вже нарешті можемо побачити ті результати, які дає інклюзивна освіта. Суспільство стає більш толерантним, а діти з особливими освітніми потребами краще соціалізуються, навчаючись зі своїми однолітками у звичайних школах. Ми щодня напрацьовуємо велику кількість змін та вдосконалюємо інклюзію. І однією з таких змін стало осучаснення переліку корекційних засобів. Завдяки цьому діти зможуть покращувати свої знання, емоційне здоров'я у найбільш комфортній для них формі», - розповіла Міністр освіти і науки Ганна Новосад.

Новий документ не лише осучаснив список засобів корекції для психофізичного розвитку дітей з ООП, що навчаються в інклюзивних та спеціальних класах шкіл, а й є універсальним для застосування у всіх закладах освіти.

Так, вчителі матимуть для роботи інтерактивну підлогу, комп’ютерний слухомовленнєвий комплекс, різноманітні комп'ютерні програми тощо.

Окрім цього, також розширено і дидактичні матеріали для розвитку дітей раннього віку, спеціальних логопедичних іграшок, настільних ігор, приладдя для малювання та інше.

Для дітей, що мають складнощі з мовленням, оновили засоби альтернативної комунікації. Насамперед, це діти з розладами аутистичного спектру.

Важливо зазначити, що відтепер ресурсні кімнати шкіл буде поділено на дві зони – навчально-пізнавальну та ігрову. Їх відокремлять стаціонарною або мобільною перегородкою.

Зокрема, у першій зоні діти з ООП будуть навчатися у групах або індивідуально, а у другій буде простір, де діти зможуть покращувати свій психоемоційний стан, знижувати тривожність та нервове збудження.

Немає коментарів

Схожі статті:

У Червонограді провели нараду з питань iнклюзивного навчання в закладах дошкiльної освiти У Червонограді провели нараду з питань iнклюзивного навчання в закладах дошкiльної освiти Опубліковано: П`ятниця, 11 жовтня 2019 8 жовтня в Червоноградському Iнклюзивно-ресурсному центрi вiдбулася нарада з питань впровадження iнклюзивного навчання дiтей з особливими потребами у закладах дошкiльної освiти. Розпочався захiд дискусiєю, модератором якої була директор центру Тетяна Дмитришин, щодо важливостi використання у роботi...

Переглядів: 45 Коментарів: 0

Соціальний захист дітей

Британський професор Джульєт Хенкок про інклюзивне середовище Британський професор Джульєт Хенкок про інклюзивне середовище Опубліковано: Вівторок, 02 квітня 2019 На днях до Львова завітав Британський професор Джульєт Хенкок, з яким говорили про інклюзивне середовище, про можливість регулювати процес переходу дитини з програми раннього втручання у заклади дошкільної освіти. Таку зустріч організовано у рамках проекту "Розвиток моделі переходу між системою раннього...

Переглядів: 262 Коментарів: 0

Відділи освіти
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини


Ми у Facebook
Ми у Facebook