Період публікації:

від

до

Категорія:

Впровадження інформаційних технологій та передового досвіду в корекційно-розвивальній роботі

Опубліковано: Понеділок, 06 травня 2019 

min
max

3 травня 2019 р. в  ЗОШ  №3 м. Дрогобича відбувся семінар-практикум для вчителів-логопедів на тему: «Впровадження інформаційних технологій  та передового досвіду в корекційно-розвивальній роботі. Роль логопедичного масажу у формуванні звукової сторони мовлення у дітей».  Організатор семінару-практикуму - методист ММК відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради, Галушко Н.О., провела вчитель-дефектолог ДНЗ №21 «Сонечко» Янів О.П., допомогла у проведенні вихователь-методист Іваніщева І.Т.

Учасники семінару, вчителі-логопеди, мали можливість ознайомитися з різноманітними технологіями та сучасним дидактичним розвивальним обладнанням, прослухати інформацію про роботу Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація корекційних педагогів». Головними завданнями УАКП є: сприяння взаємодії між закладами освіти, недержавними організаціями та суспільством; розробка інноваційних проектів, впровадження позитивного досвіду роботи в сфері корекційної педагогіки, участь у розробці та виконанні загальнодержавних, регіональних, міжнародних програм для підготовки корекційних педагогів; популяризація професії корекційного педагога та психолога.

У другій частині семінару корекційні педагоги мали змогу нагадати про основні завдання та організацію логопедичного масажу та відчути вплив самомасажу на собі, поспостерігати за проведенням класичного масажу мімічних м’язів лиця. Логопедичний масаж - активний метод  механічної дії, який змінює стан м’язів, нервів,  кровоносних судин і тканин периферичного мовленнєвого апарату. Логопедичний масаж представляє собою одну із логотехнік. Завдання логопедичного масажу - нормалізація м'язового тонусу, загальної мускулатури, мімічної мускулатури, артикуляційної мускулатури; зменшення прояву  парезів і паралічів м'язів артикуляційного апарату; зниження патологічних рухових проявів м'язів мовленнєвого апарату; стимуляція пропріорецептативних відчуттів; збільшення об'єму і амплітуди рухів артикуляційного апарату; активізація тих груп м'язів периферичного мовленнєвого апарату у яких була недостатня скоротлива активність; формування довільних та координованих рухів органів артикуляційного апарату.

Всі учасники семінару-практикуму залишились задоволеними і виявили бажання зробити спільне фото на пам’ять.

Вчитель-дефектолог ДНЗ №21 «Сонечко» Янів О.П.

 

Немає коментарів

Схожі статті:

STEM-освіта - дієвий інструмент Нової української школи STEM-освіта - дієвий інструмент Нової української школи Опубліковано: Понеділок, 23 жовтня 2017 12 жовтня 2017 року на базі Будинку науково-технічної творчості учнівської молоді  відбувся семінар-практикум керівників навчальних закладів міст Дрогобича та Стебника на тему «Запровадження STEM-освіти в практику роботи ЗНЗ та ПНЗ як інноваційний підхід реалізації дидактичних принципів Нової української...

Переглядів: 817 Коментарів: 0

Відділи освіти

Нові ролі вчителя в умовах освітніх змін Нові ролі вчителя в умовах освітніх змін Опубліковано: Вівторок, 07 березня 2017 Одним із важливих завдань адміністрації навчального закладу є пошук нових шляхів підвищення результативності праці та технологій управління персоналом. Найновішою технологією, що поєднює різні методики й техніки, є коучинг. 28 лютого 2017 року у  Дрогобицькій гімназії відбувся семінар-практикум заступників...

Переглядів: 374 Коментарів: 0

Відділи освіти
Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

Для сімей учасників АТО та Героїв Небесної Сотні влаштують благодійне дійство «Україна – це ми!»

24 серпня, з нагоди Дня незалежності України, в Музеї народної архітектури та побуту відбудеться масштабна акція, що організовують спільно Благодійне товариство «Мій тато захищає Україну» та Музей народної архітектури за...


Актуально
Спеціальні новини


Ми у Facebook
Ми у Facebook