Період публікації:

від

до

Категорія:

Індивідуальна форма навчання

 

min
max

Діти, які не можуть за станом здоров’я відвідувати школу, навчаються за індивідуальною формою.

Індивідуальне навчання впроваджується з метою забезпечення права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та обдарувань, стану здоров'я, демографічної ситуації, організації їх навчання.

Підставою для організації індивідуального навчання є:

  • заява батьків або осіб, які їх замінюють;
  • наказ директора навчального закладу;
  • погодження місцевого органу управління освітою;
  • скерування департаменту;
  • витяг з протоколу ПМПК чи ЛКК (поновлюється кожного року).

Право на індивідуальне навчання мають учні:

  • які за станом здоров'я не можуть відвідувати навчальний заклад;
  • яким необхідно пройти лікування у лікувальному закладі більше одного місяця;
  • які мають високий навчальний потенціал і можуть прискорено закінчити школу;
  • які проживають у селах і селищах (коли кількість учнів у класі становить менше 5 осіб);
  • які не встигають протягом двох років навчання у школі I ступеня;
  • які потребують корекції фізичного та (або) розумового (психічного) розвитку (у разі, якщо батьки або особи, які їх замінюють, відмовляються направляти дитину до відповідної спеціальної загальноосвітньої школи (школи-інтернату).

Кількість годин для організації індивідуального навчання відповідно до кількості предметів інваріантної частини навчального плану визначається наказом директора та затверджується відповідним органом управління освітою (згідно з довідкою ЛКК):

  •   1-4-ті класи - 5 годин на тиждень на кожного учня;
  •   5-9-ті класи - 8 годин на тиждень на кожного учня;
  •   10-12-ті класи - 12 годин на тиждень на кожного учня за умови виконання вимог

Державного стандарту початкової загальної освіти, Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти.

Кількість годин для організації індивідуального навчання учнів, які потребують  корекції фізичного та (або) розумового розвитку, відповідно до кількості предметів інваріантної складової навчального плану за умови виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти та Державного стандарту  початкової загальної освіти для дітей, які потребують корекції фізичного  та (або) розумового розвитку, визначається наказом директора навчального закладу, затверджується відповідним органом управління освітою і становить (згідно з довідкою ПМПК):

  • 1-4-і кл. - 10 год. на тиждень на кожного учня;
  • 5-9-і кл. - 14 год. на тиждень на кожного учня;
  • 10-12-і кл. - 16 год. на тиждень на кожного учня.

Немає коментарів

Анонси
Календар подій
Актуально
Спеціальні новини

 

У Львівському державному університеті фізичної культури вшанували пам’ять Героїв Небесної Сотні (фото)

У вівторок, 21 лютого, в актовому залі Львівського державного університету фізичної культури імені Івана Боберського відбувся тематичний захід з вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні – «Україна у боротьбі за незалежність:...

 



Медіа-сторінка КЦ ЛОДА з питань мобілізації та АТО підлягає розповсюдженню в населених пунктах області (місто, селище, село) в місцях скупчення населення на інформаційних щитах, дошках оголошення, тощо, оприлюдненню на інформаційних стендах в приміщеннях державних органів (підприємствах, установах, організаціях).

Останній номер у фейсбуці - https://www.facebook.com/koorcenter


Актуально
Спеціальні новини




Ми у Facebook
Ми у Facebook